Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Szkoła nie jest w stanie zapewnić pełnej dostępności cyfrowej swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu konieczności poniesienia w tym względzie nadmiernych kosztów.
Treści niedostępne
- brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków,
- brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- dokumenty i załączniki, np w formacie .pdf, nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Stanisław Kazimierski.
- E-mail: skazimie@o2.pl
- Telefon: 887321770
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym
- Adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym
13-111 Janowiec Kościelny 61 - E-mail: zsjanowieckoscielny@wp.pl
- Telefon: 89 6262017
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi jedno wejście główne,
Wejście główne umożliwia samodzielny wjazd osobom niepełnosprawnym,
W budynku jest winda,
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
W budynku nie ma pętli indukcyjnych,
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększanym dla osób niewidomych lub słabowidzących.